2011. augusztus 21., vasárnap

Clarks krémszínű bőr gyékénytalpú cipő 42-es - Jelenlegi ára: 100 Ft

Clarks nagyon kényelmes krémszínű, gyékénytalpú cipő puha bőrből. A lábujjakat szabadon hagyja, elöl keresztpántos. Saroknál felül húzott a jobb lábtartás érdekében, itt sajnos a bőr egy kicsit már megráncolódott. A talpa belül kissé kopott, kívül nincs rajta ilyesmi sérülés, a gyékény rész is szép világos, a bőr nem foltos, a gumitalp elég jó állapotban van. Azért indítom mégis 100 forintról, mert a nagynénémé volt, aki amikor nyáron elkezdett megdagadni a lába (megesik), akkor egyész egyszerűen ollóval barbár módon körbenyiszálta a pántokat elöl. Mindegyiket keskenyebbre vágta. Én utólag nem piszkáltam ehhez hozzá, csak elsimítottam a cakkosra hagyott részeket. Felvéve nem látszik, hogy a cipő utólagos trancsírozás áldozata lett, de a cipőn magába sajnos elég jól látszik. Remélem mindezek ellenére szerető gazdira lel ez a kényelmes kis nyári rohangálós lábbeli! Minden bibijét fotóztam avgy próbáltam!
Kérdezz bátran!


Jelenlegi ára: 100 Ft

Az aukció vége: 2011-08-29 18:15
. Clarks krémszínű bőr gyékénytalpú cipő 42-es - Jelenlegi ára: 100 Ft