2011. október 24., hétfő

Lila nagy méretű, vastag bundazsák babakocsiba - Jelenlegi ára: 750 Ft

Ezen az aukción egy lila, nagy méretű babakocsiba való bundazsákra licitálhatsz.
Vastag, cipzárral záródó.
Én is teszveszen vettem használtan, de mi nem használtuk.
Kimostam, de látom, hogy van rajta egy fehér folt, fotóztam. 2 kép. Olyan helyen van, ahol nem igazán látszik. (mintha joghurt folt lenne, szerintem kijön folttisztítóval) , Illetve az egyik oldalán a varrás mellett ki van bontva az anyag kb 5 cm-es részen. 3. képen láthatod.
Lehet, hogy ennek volt az előző gazdájánál valami funkciója én nem jöttem rá.
A postaköltség csak saccolt.
Kérdezz bátran, amint tudok, válaszolok.
Kérésre szívesen mérek.



Jelenlegi ára: 750 Ft

Az aukció vége: 2011-10-28 06:26
. Lila nagy méretű, vastag bundazsák babakocsiba - Jelenlegi ára: 750 Ft