2011. október 23., vasárnap

Szürke velúr csizma 1Ft - Jelenlegi ára: 1 Ft

Szürke velúrcsizma SOKAT HASZNÁLT, KOPOTT állapotban. Itt vettem, sajnos csalódtam az állapotában (ami nem ilyennek volt feltüntetve), és nagy is,  bő is lett nekem. A beleírt méret UK 5 1/2, szerintem kb. 39-es lábra jó. Felteszem ide, hátha valaki még hasznát tudja venni. Kérlek, licitálásnál vedd figyelembe az állapotát! A hibáit fotóztam: kopott az orra, néhol a velúr is, a sarka leütődött. Sarkalni nem kell. Ha kérdésed van, írj nyugodtan! POSTÁZOM is.
Kérlek, csak akkor licitálj, ha valóban meg szeretnéd venni a terméket! Az aukció lezárását követően 3 napon belül vedd fel velem a kapcsolatot! Köszönöm!
Ha időd engedi, nézz szét az aukcióim között, sok szép cipőt töltök fel folyamatosan.


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-10-26 21:45
. Szürke velúr csizma 1Ft - Jelenlegi ára: 1 Ft