2011. november 22., kedd

iPhone 3G 8GB fekete - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Ahogy megjelent immár több mint négy éve nálunk is az iPhone 3G, tudtam, hogy nekem ilyen kell. Pénzem persze szűkösen volt, de addig kavartam, míg összejött egy két éves hűséggel a T-Mobilos, 8GB-os fekete szépség. Persze, jött az iTUNES, a szinkronizálások, letöltések, aztán szerzett amcsi címmel az USA Store-ból redeem-kártyás feltöltések, így már vettem pár 1-2 dolláros app-ot. Közben egyre többet tudtam meg az egész rendszerről, és ekkor , még tudatlanul, elkövettem egy nagy hibát. Sajnos, a sok meló miatt, keveset olvastam a szokott fórumokat, így szépen, ahogy kell, én is letöltöttem azt a (talán a 3. 0. 3? ) frissítést, amitől később már láttam, hogy az internetes tábor harsog régóta. Ciki. Ennek aztán nálam is az lett a következménye, hogy elszállt a wifi, egyszerűen ettől kezdve nem ismerte fel a hálózatokat. Sajnos ekkorra már lejárt asszem 1-2 héttel a kétéves hűségem, meg a garancia is, de azért bevittem a T-Mobilhoz, akik igen nagy hizzáértéssel egyetlen tanácsot tudtak adni: 70ezerért cseréltessem ki az alaplapot. De abban már nem voltak egységesek, hogy ez segíteni fog e. Mivel az iOS-t nem lehet downgradelni, így sóhaj, l és használtam tovább. Ha nagyobb dolgot akartam letölteni, akkor először az iTUNES-ra, majd szinkronizáltam. Mivel 1GB havi adatforgalmú csomagom volt, még azt se mondom, hogy olyan nagyon hiányzott volna. Legalább kihasználtam azt az adatletöltést, amit úgyis kifizettem. Pár hete, pont azon agyaltam, hogyan lehetne így wifi nélkül úgy eladni a telót, hogy az elég legyen nagyjából egy iPhone 4 megfinanszírozására-persze megint két év hűséggel, amikor egyik napról a másikra, egyszer csak nem hallottam, mit mond a hívott fél. Pár anyázás után, gondoltam kihangosítom, és tessék, máris mindent hallottam. Tehát, valami történt a felsö hangszóróval, mert a kihangosítást az alsó végzi. Lehet, hogy egy forrasztás, vagy zárlat, de én nem értek a hardware dolgokhoz, annyit tettem, hogy egyszer kinyitottam, de nem láttam, hogy leszakadt drót fityegne, vagy mi a csoda. Ettől független áruba bocsátom, persze már távolra kerlt így az a bizonyos új teló, de majd csak találok valakit, aki ért ezekhez a dolgokhoz, akkor még talán meg is tudja csinálni, akár függetlenítheti is, és akkor jutányos áron hozzájut egy még mindig verhetetlen, elegáns és szerintem nagyszerű készülékhez. Ráadásul potom áron. Az eredeti doboza már nincs meg, de a headset, a hálózati és autós töltő, usb kábel természetesen menne vele. Segítsetek, hogy megalapozhassam a következő iPhonom kezdőrészletét.

Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Az aukció vége: 2011-11-28 01:37
. iPhone 3G 8GB fekete - Jelenlegi ára: 15 000 Ft